سفته وام 25 میلیونی خودرو، چک وام 25 میلیونی خودرو، پرمتقاضی ترین وام 25 میلیونی خود، جدیدترین آمار فروش وام 25میلیونی

پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو

سفته یا چک؟ / پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی ...

خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو ...

پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو - قیمت خودرو

طرح فروش محصولات مدیران‌خودرو در طرح وام 25 میلیونی

آمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شد

وام 25 میلیونی خودرو هم مالیات خورد - قیمت خودرو

آمارهای متفاوت فروش خودرو با طرح وام 25 میلیون تومانی | کارنت ...

بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت / آخرین ...

جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ کدام خودروها در ...


جدول اقساط وام 25 میلیونی خودرو برای 21 خودرو + جزئیات کامل قیمت

راهنمای کامل خرید خودرو از سایپا با وام 25 میلیونی خودرو + نمایندگی های مجاز

راهنمای کامل خرید خودرو از ایران خودرو با وام 25 میلیونی خودرو + نمایندگی مجاز


پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو


24 ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو گذشت؛ 12 هزار نفر ثبت‌نام و 7 هزار نفر هم پول واریز کردند اما نمایندگی‌ها همچنان سفته به جای چک نمی‌پذیرند.


24 ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شده است. آنگونه که آمارهای رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید، تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر برای خرید خودرو در قالب این طرح، ثبت‌نام کرده‌اند. طرحی که اگرچه در ذات خود به نفع مصرف‌کنندگان است اما شرایط اجرای آن، ابهاماتی را برای مردم ایجاد کرده است.  از ابتدا قرار بود که اجرای این طرح ۷ ساله باشد و مردم هم بازپرداخت را با نرخ سود ۱۶ درصد داشته باشند، اما به یکباره در آخرین لحظات پیش از اجرای طرح، مسئولان اعلام کردند که اجرا از ۷ به ۴ سال کاهش یافته است. در فرم‌هایی که پیش روی مردم برای ثبت‌نام از سوی نمایندگی‌ها قرار داده شده، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام ۲۵ میلیون تومانی از یک تا ۴ سال پیش بینی شده است.


تاکید نعمت‌زاده بر 7 ساله بودن طرح خرید خودرو


اگرچه محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید که طرح همچنان باید با بازپرداخت ۷ ساله اجرایی شود اما خودروسازان می‌گویند که نمی‌توانند بار مالی ناشی از بالا رفتن تعداد اقساط را بپذیرند، چراکه بانک مرکزی تنها تا ۴ سال را از آنها خرید دین می‌کند و مابقی تعهدات از ۴ سال به بالا را باید خود خودروساز به عهده بگیرد. برهمین اساس، خودروسازان هم زیر بار نمی‌روند و می‌گویند در شرایطی که به لحاظ کمبود نقدینگی دارند، قدرت زیر بار رفتن چنین دینی را ندارند و بنابراین طرح تاکنون قرار است که ۴ ساله اجرایی شود؛ مگر اینکه از این به بعد با رایزنی که دولت با خودروسازان می‌کند، مدت زمان بازپرداخت پا را از مرز ۴ سال بالاتر بگذارد.


اما با همین شرایط هم که از سوی خودروسازان پیش روی مردم قرار گرفته است، تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار نفر برای استفاده از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و آنگونه که مسئولان ایران خودرو و سایپا می‌گویند بالغ بر ۷ هزار نفر هم ثبت نام خود را تکمیل و وجوه خود را هم واریز کرده‌اند؛ بنابراین تاکنون حداقل خودروسازان می توانند مطمئن باشند که می‌توانند سهم وام هر یک از خودروهای فروخته شده در این طرح را از بانک مرکزی و بانک‌های عامل دریافت کنند.


پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو


بر اساس آخرین آمارهای رسمی که تاکنون اعلام شده است، خودروسازان می‌گویند که توزیع نسبی مناسبی در استقبال از انواع خودروهای تولید خود داشته‌اند. ایران‌خودرو به صراحت آمار ثبت‌نامی های خود را اعلام کرده و گفته که از هر خودرو چقدر فروش رفته اما سایپا این آمار را به صورت درصدی اعلام کرده است. برهمین اساس، پژو ۴۰۵ حدود ۳ هزار دستگاه، سمند حدود ۲۴۰۰ دستگاه، گروه ۲۰۶ حدود ۲۷۰۰ دستگاه، پژو پارس حدود ۱۰۰۰ دستگاه، دنا و رانا حدود ۱۰۰۰ دستگاه و تندر و وانت‌ها حدود ۸۰۰ دستگاه ثبت‌نام شده‌اند.


در گروه خودروسازی سایپا سهم خودروهای پراید و تیبا هم ۷۰ درصد، تندر و پارس تندر ۲۰ درصد و ۶ درصد وانت‌های زامیاد و ۴ درصد هم آریو و برلیانس و ریچ بوده است.



kfhb6axh14cft6co21u.jpg


نمایندگی‌ها: قرارداد فروش تا این لحظه تغییری نکرده است


یکی از کارمندان نمایندگی فروش یکی از خودروسازان در گفتگو با خبرنگار مهر با رد هرگونه تغییر در شرایط فروش خودروها در طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، می‌گوید: مدت زمان بازپرداخت اقساط همچنان ۴ سال است و تغییری هم ایجاد نشده است، ضمن اینکه هنوز شرایطی برای بازپرداخت به صورت ماه به ماه طراحی نشده است و مردمی که متقاضی باشند، باید بازپرداخت را به صورت چک‌های ۴ ماهه داشته باشد.


وی می‌افزاید: مراحل ثبت‌نام به این صورت است که هر فرد متقاضی باید مستقیما به نمایندگی‌های مجاز فروش مراجعه کرده و پیش ثبت‌نام خود را انجام دهد. ضمن اینکه باید زمان انجام ثبت نام چک‌های مورد نظر خودروساز را هم به نمایندگی تحویل داده و در عین حال، پیش پرداخت را هم به صورت اینترنتی پرداخت نماید.به گفته او، ظرف ۲۴ ساعت، بررسی‌های لازم در مورد اعتبار سنجی مشتری را انجام داده و پس از آن، به نمایندگی اعلام می‌‌شود که فرد متقاضی از درجه اعتبار برخوردار است یا خیر.


سفته همچنان قبول نیست!


یکی دیگر از کارمندان نمایندگی فروش خودروسازان در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: هیچ دستورالعملی مبنی بر پذیرش سفته به عنوان ضمانت در طرح فروش خودروها با وام 25 میلیون تومانی به نمایندگی‌ها ابلاغ نشده و تنها چک، قابل پذیرش است.وی می‌افزاید: مشتری همچنین باید پرینت حساب خود را هم به نمایندگی‌ها ارایه دهد، چراکه برای اعتبارسنجی مشتری اعم از اینکه نباید چک برگشتی داشته باشد، مهم است.


او می گوید: زمان تحویل تمامی خودروها ۳۰ روزه است اما در مورد پژو پارس به دلیل اینکه تولید کمتر از سایر خودروها صورت می‌گیرد، مدت زمان تحویل ۴۵ روزه تعیین شده است.  این گفته نمایندگی‌ها در شرایطی است که علی‌اصغر میرمحمد صادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی نیز روز گذشته اعلام کرد که اگر متقاضیان دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم استفاده کنند، ضمن اینکه نرخ سود این تسهیلات ۱۶ درصد به شرط اقساط ماهیانه خواهد بود.


همچنین مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت می‌گوید: آن دسته از افرادی که در ارائه چک به نمایندگی مجاز مشکل دارند،  می‌توانند از سفته استفاده کنند.

http://libarshad1388.blogsky.com


پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو - قیمت خودرو

www.iranjib.ir/.../پرمتقاضی‌ترین-خودروها-در-طرح-وام...
Translate this page
1 day ago - 24 ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو گذشت؛ 12 هزار نفر ثبت‌نام و 7 هزار نفر هم پول واریز کردند اما ...

طرح فروش محصولات مدیران‌خودرو در طرح وام 25 میلیونی

www.iranjib.ir/.../طرح-فروش-محصولات-مدیران‌خودرو-د...
Translate this page
18 hours ago - در این طرح ام‌وی‌ام 315 و ام‌وی‌ام 550 با تسهیلات 25 میلیون تومانی به خریداران عرضه می‌شود. ... اختصاص وام 25 میلیون تومانی به خودروهای چینی در حالی صورت گرفته که نعمت‌زاده، ... پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو.

آمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شد

www.iranjib.ir/.../آمار-رسمی-فروش-سایپا-در-طرح-وام-2...
Translate this page
22 hours ago - معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده است گفت: ...

وام 25 میلیونی خودرو هم مالیات خورد - قیمت خودرو

www.iranjib.ir/.../وام-25-میلیونی-خودرو-هم-مالیات-خور...
Translate this page
3 hours ago - سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی در حالی از صبح امروز ... از اجرای خود را پشت سر می‌گذارد که انتشار جداول اقساط انواع خودروها در شرایط بازپرداخت یک تا چهار .... پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو.

آمارهای متفاوت فروش خودرو با طرح وام 25 میلیون تومانی | کارنت ...

carnet.ir › آخرین اخبار
Translate this page
14 hours ago - آمارهای متفاوت فروش خودرو با طرح وام 25 میلیون تومانی ... مطابق این اطلاعیه بیش از 40 هزار خودرو در دو روز آغاز طرح وام 25 میلیون تومانی ... ابهام در پرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو · پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو ...

بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت / آخرین ...

www.khabaronline.ir/detail/476996/.../industry
Translate this page
19 hours ago - ظهر امروز نیز معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده ...

پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو - خبر پو

khabarpu.com/n.php?u...خودروها-در-طرح-وام-25...
Translate this page
پرمتقاضی ترین خودروها در طرح وام 25 میلی-خط برتر|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

پرمتقاضی ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو - تی نیوز

tnews.ir/news/6B1A51708447.html
Translate this page
1 day ago - پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو. 24 ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو گذشت؛ 12 هزار نفر ...

جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ کدام خودروها در ...

www.sahamdarnews.ir/.../917-jadidtarin-amar-forush-...
Translate this page
19 hours ago - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح دیروز آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری سهامدار نیوز، این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید.

بخشنامه‌های سایپا و ایران خودرو درباره تسهیلات جدید بانکی ...

www.hamshahrionline.ir/details/.../nationaleconomy
Translate this page
2 days ago - همشهری آنلاین: در طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی ۱۶ درصدی که از امروز اجرایی ... دوگانه سوز 24 میلیون تومان وام بانکی و انواع وانت‌ نیسان دیزل 25 میلیون تومان ... معرفی پرمتقاضی‌ترین خودروها | خودروسازان زیر بار سفته نرفتند ...
کاسب نیوز | با اقساط وام 25 میلیونی خودرو چه می‌توان کرد؟
www.kasebnews.ir/?article/14850/cat/1/...
Translate this page
6 days ago - با اقساط وام 25 میلیونی خودرو چه می‌توان کرد؟ ... 10. پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو .... خودروی خریداری‌شده با وام را اجاره دهید
بازپرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو از دیشب 3 سال آب رفت + ...
news.sahamyab.com/news/read/1035802
Translate this page
19 hours ago - اعطای وام 25 میلیونی خودرو فرصتی طلایی برای مردم و خودروسازان است به شرط ... کند اما این خوشبینی از طرح اعطای تسهیلات 25 میلیون تومانی بیشتر از یک روز دوام ... گذشته برای ثبت‌نام جهت خرید خودروی تیبا به نمایندگی مجاز ایران خودرو در سه .... پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد · چیزهایی که از وام ۲۵ میلیونی خودرو ...
خودرو - آخرین اخبار از بازار خودرو، قیمت خودروهای داخلی و خارجی ...
sahebkhabar.ir/subject/103276/خودرو
Translate this page
سخنگوی دولت تاکید کرد طرح دولت برای پرداخت وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو برای فروش ... با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده است ... معرفی پرمتقاضی‌ترین خودروها |خودروسازان زیر بار سفته نرفتند.
الف - قیمت خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی
alef.ir/vdca0unem49nwi1.k5k4.html?302675
Translate this page
Oct 18, 2015 - بانک مرکزی تصمیم گرفته تا ۸۰ درصد قیمت خودروهای داخلی را وام بپردازد. البته سقف ۲۵ میلیون ... بچسبن به شرایط خوب و پیشنهادی برای سود لحظه ای یا همچنان ... اگه نخریم مجبور میشن بجای وام 25 میلیونی ، تخفیف 25 میلیونی بدن. (3267359) ...... خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد.
خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو ...
www.khabar.pichak.net/.../خودروسازان_زیر_بار_سف...
Translate this page
خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد ... "جام نیـوز"، 24 ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی آغاز شده است. ... سهم خودروهای گروه پراید و تیبا هم 70 درصد، تندر و پارس تندر 20 درصد و 6 درصد وانت‌های ...
فروش خودروهای چینی هم با وام 25 میلیونی آغاز شد / الف
khabarfarsi.com/ext/14834735
Translate this page
19 hours ago - در این طرح ام‌وی‌ام ۳۱۵ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی به خریداران عرضه می‌شود. ... اختصاص وام ۲۵ میلیون تومانی به خودروهای چینی در حالی صورت گرفته که ... خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد ...
مردم با وام 25 میلیونی فقط می‌توانند خودروی بی‌کیفیت بخرند ...
sobhanehonline.com/.../مردم-با-وام-25-میلیونی-فقط-...
Translate this page
Oct 19, 2015 - یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه دولت باید مانع بروز هرگونه رخنه‌ای ... مردم با وام 25 میلیونی فقط می‌توانند خودروی بی‌کیفیت بخرند ... پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد ... تشریح جزئیات طرح وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو.
بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت ... - خبر 5
khabar5.com/News/556180/b
Translate this page
10 hours ago - متقاضیان خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی امروز 2 برابر دیروز ثبت نام کردند. ... اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده ... خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد ...
یوز - آخرین مطالب طرح فروش خودرو
yooz.ir/blogs/?...طرح%20فروش%20خودرو...
Translate this page
2 hours ago - کدام خودرو ها در طرح فروش وام 25 میلیونی خودرو بیشتر فروش رفتند؟ ... خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد.
بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت ... - Titr24
www.titr24.com/News.aspx?NewsID...
Translate this page
12 hours ago - بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت / آخرین آمار فروش خودرو تا ... از ساعت اولیه اجرای طرح ثبت نام تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو تا ساعت 17 ... خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد ...
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در ...
www.khabaronline.ir/detail/476536/.../industry
Translate this page
2 days ago - ایسنا نوشت:پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی و ... رضا تقی‌زاده با بیان اینکه 70 درصد خودروهای فروخته شده تاکنون مربوط به پراید ...
بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت / آخرین ...
www.khabaronline.ir/detail/476996/.../industry
Translate this page
19 hours ago - بیش از یک چهارم خودروهای وام 25 میلیونی فروش رفت / آخرین آمار فروش خودرو ... از ساعت اولیه اجرای طرح ثبت نام تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو تا ...
ایسنا - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی
www.isna.ir/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-با-وام-25-م...
Translate this page
2 days ago - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. ... به گزارش خبرنگار ایسنا، در این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 ... رضا تقی‌زاده با بیان اینکه 70 درصد خودروهای فروخته شده تاکنون مربوط ...
آمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شد
www.iranjib.ir/.../آمار-رسمی-فروش-سایپا-در-طرح-وام-2...
Translate this page
22 hours ago - معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده است گفت: ...
طرح فروش محصولات مدیران‌خودرو در طرح وام 25 میلیونی
www.iranjib.ir/.../طرح-فروش-محصولات-مدیران‌خودرو-د...
Translate this page
18 hours ago - بر این اساس، فروش ام‌وی‌ام توسط شرکت مدیران خودرو با وام 25 میلیون تومانی انجام می‌شود. در این ... اختصاص وام 25 میلیون تومانی به خودروهای چینی در حالی صورت گرفته که ... آمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شد.
الف - 5 هزار خودرو صبح امروز به فروش رفت/ پراید و تندر90 ...
alef.ir/vdcjaoetouqeymz.fsfu.html?308678
Translate this page
2 days ago - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی؛ ... وی افزود: «در طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی سود تسهیلات ۱۶ درصدی در نظر گرفته ... وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر آمار قطعی از میزان خودروهای دپو شده در انبارها وجود ...
راهنمای خرید خودرو از ایران خودرو با وام 25 میلیونی خودرو :: دانلود ...
download-khandevane.blog.ir/.../راهنمای-خرید-خودرو-ا...
Translate this page
2 days ago - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در . ... نمایندگی ... پردیس خودرو خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند ...
پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام 25 میلیونی + ...
www.freecamp.ir/post/1705
Translate this page
2 days ago - جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی خودروجدیدترین آمار فروش خودرو ... جدول قیمت جدید خودروهای سایپا و ایران خودرو +شرایط فروش .
پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام 25 میلیونی+ ...
download-khandevane.blog.ir/.../پراید-و-تیبا-پیش...
Translate this page
2 days ago - جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی خودرو جدیدترین آمار فروش خودرو با وام ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند
راهنمای خرید خودرو از ایران خودرو با وام 25 میلیونی خودرو + جدول ...
beroztarinmatlab.tudi.ir/page-513201.html
Translate this page
2 days ago - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ تیبا و پراید در . .... 1 day ago - وام خودرو و وام خرید خودرو و خودروهای وام دار و شرایط اقساط وام خودرو و ...
پراید و تیبا فروش خودرو با وام 25 میلیونی + جدیدترین آمار ...
feedpack.rozblog.com/post/56
Translate this page
13 hours ago - جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی خودرو. جدیدترین آمار فروش ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام 25 میلیون اعلام شدند جدیدترین ...
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی/ کدام خودروها در ...
www.sahamdarnews.ir/.../917-jadidtarin-amar-forush-...
Translate this page
19 hours ago - پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح دیروز آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری سهامدار نیوز، این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید.
جزئیات وام 25 میلیونی خرید خودرو + جدول | جدیدترین مطالب
icontentnew.ir/.../جزئیات-وام-25-میلیونی-خرید-خودرو...
Translate this page
پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی + جدیدترین آمار ... شرایط دریافت وام خودرو 25 میلیونی ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام ۲۵ میلیون اعلام شدند.
جدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 میلیونی / ایسنا
khabarfarsi.com/ext/14818878
Translate this page
پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است. - به گزارش خبرنگار ایسنا، در این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی ... عصر ایران:تحویل فوری خودروهای فروش اقساطی/ ثبت نام بیش از 5000 نفر در روز اول
پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام 25 میلیونی + ...
www.iq8.ir/.../پراید-و-تیبا-پیشتاز-فروش-خودرو-با...
Translate this page
2 days ago - جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی خودروجدیدترین آمار فروش خودرو با وام ... خودروهای سایپا در طرح خرید با وام ۲۵ میلیون اعلام شدند
پراید و تیبا پیشتاز فروش خودرو با وام 25 میلیونی ... - آر کمپ
www.rcamp.ir/.../608_پراید-و-تیبا-پیشتاز-فروش-...
Translate this page
... پیش - جدیدترین آمار فروش خودروهای سایپا با وام 25 میلیونی خودروجدیدترین آمار فروش خودرو با وام 25 ... جدول قیمت جدید خودروهای سایپا و ایران خودرو +شرایط فروش .
عصر خودرو - جدیدترین آمار فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی
www.asrekhodro.com/.../جدیدترین-آمار-فروش-خودرو-...
Translate this page
2 days ago - عصر خودرو- پرداخت وام 25 میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده ... شرایط خرید خودروهای سایپا با وام ۲۵ میلیونی به نمایندگی‌ها ابلاغ شد ...
مبلغ اقساط وام 25 میلیونی اعلام شد؛ماهانه 708 هزار تومان+جدول ...
dande6.com/.../مبلغ-اقساط-وام-25-میلیونی-اعلام-شد-؛...
Translate this page
4 days ago - با نرخ سود 16 درصد قسط ماهیانه وام 25 میلیونی خرید خودرو 708 هزار تومان و نرخ ... این وام از نظر شرایط برای کسی که میخواد به صورت اقساطی خودرو ایرانی ..... کل امار خودروهای فروش نرفته رو اقایون 46 هزار، 80 هزار و 120 هزار اعلام کردند ...

سفته یا چک؟ / پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی ...

libarshad1388.blogsky.com/.../پرمتقاضی-ترین-وام-...
Translate this page
آمارهای متفاوت فروش خودرو با طرح وام 25 میلیون تومانی | کارنت . ... 12 هزار نفر ثبت‌نام و 7 هزار نفر هم پول واریز کردند اما نمایندگی‌ها همچنان سفته به جای چک نمی‌پذیرند.

پرمتقاضی ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو - تی نیوز

tnews.ir/news/6B1A51708447.html?old=1
Translate this page
12 mins ago - پرمتقاضی ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو. ... اگر متقاضیان دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم استفاده ...

خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی ترین خودرو ...

www.ghatreh.com/.../خودروسازان-زیر-بار-سفته-نرف...
Translate this page
18 hours ago - خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی ترین خودرو معرفی شد ... 24 ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی آغاز شده است. ... متقاضیان دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می توانند از سفته هم ...

خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو ...

www.mehrnews.com/.../خودروسازا...
Translate this page
Mehr News Agency
1 day ago - خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد ... دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم استفاده ...

سفته یا چک؟ / پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی ...

libarshad1388.blogsky.com/.../سفته-یا-چک؟-پرمتقا...
Translate this page
4 hours ago - پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو. 24 ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام 25 میلیون تومانی خودرو گذشت؛ 12 هزار نفر ...

سفته یا چک؟ / پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی ...

viofilm.ir/.../سفته-یا-چک؟-پرمتقاضی‌ترین-خودروها-د...
Translate this page
4 hours ago - پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودروپرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام 25 میلیونی خودرو - قیمت خودروطرح فروش محصولات مدیران‌خودرو ...

سفته یا چک؟ پرمتقاضی‌ترین خودروها در طرح وام ۲۵ میلیونی ...

www.freecamp.ir/post/1813
Translate this page
4 hours ago - دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم … ... خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد

خودروسازان زیر بار سفته نرفتند ؛ پرمتقاضی‌ترین خودرو ...

ostanha.tabnak.ir/.../خودروسازان-زیر-بار-سفته-نرف...
Translate this page
23 hours ago - خودروسازان زیر بار سفته نرفتند ؛ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد .... دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم استفاده ...

خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو ...

www.khabar.pichak.net/.../خودروسازان_زیر_بار_سف...
Translate this page
خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد .... دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم استفاده کنند، ضمن اینکه ...