برچسب‌ها: نتیجه بازی پرسپولیس ذوب آهن، بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن، گل های پرسپولیس ذوب آهن 13آبان94، نتیجه پرسپولیس ذوب آهن 13آبان94، بازی پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94، پرسپولیس ذوب آهن 13آبان94، خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن، خلاصه پرسپولیس ذوب آهن 13آبان94، دانلود پرسپولیس ذوب آهن 13آبان94، نتیجه نهایی پرسپولیس ذوب آهن

نتیجه بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 + دانلود گل های بازی


نتیجه بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 جام حذفی

دانلود گل های بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 جام حذفی

دانلود خلاصه بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 جام حذفی ایران

دانلود گلها خلاصه نتیجه بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن 13 ابان 94 جام حذفی


یک چهارم نهایی ؛ جام حذفی ایران 94-95

گزارش زنده : پرسپولیس 0 - ذوب آهن 1
بازی در جریان است - وقت اضافه


دانلود خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 / امروز

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس ذوب آهن در 90 دقیقه بازی


دانلود گل های بازی پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 / امروز


دانلود فیلم حواشی بازی پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 / امروز

دانلود فیلم اخراج ایمان صادقی / دروازبان دوم پرسپولیس


گزارش تکمیلی + حواشی در انتهای بازی ...


نتیجه بازی امروز پرسپولیس ذوب آهن 13 آبان 94 + دانلود گل های بازی


گزارش کامل بازی + حواشی


در نیمه اول اتفاق خیلی مهمی روی دروازه ها رخ نداد و به جز شوت احسان پهلوان و یک سانتر خطرناک ارسالی از جناح چپ از طرف انصاری دروازه ها تهدید چندانی نشد. پرسپولیس درنیمه دوم با یک یار کمتر و دروازه بان کم تجربه اش باید با احتیاط بیشتری به زمین بیاید. برای حفظ موقعیت این تیم تلاش دو هافبک دفاعی و تیزهوشی مدافعان ضروری است.

مرحله 1/4 نهایی جام حذفی
استادیوم: فولادشهر اصفهان / تماشاگر: 12 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی؛ کمک داوران: علی میرزابیگی، سجاد طوری و سیدرضا مهدوی
اخطار: محسن مسلمان(10) پرسپولیس -
اخراج: ایمان صادقی(21) پرسپولیس

ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، ولید اسماعیل(55- مرتضی تبریزی)، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، علی حمام(76- محمدرضا حسینی)، حجت حق وردی، دانیال اسماعیلی فرد و مهدی رجب زاده.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

پرسپولیس:
ایمان صادقی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی (کاپیتان)، محمد انصاری، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده (69- لوکا ماریچ)، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محسن مسلمان(26 - مرتضی قدیمی‌پور) و جری بنگستون(58- علی علیپور).


شرح بازی

ذوب‌آهن در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و دو خطر نصف و نیمه روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد اما به مرور زمان شاگردان برانکو هم از لاک دفاعی خارج شدند و جلو کشیدند که دو شوت عالیشاه و احمدزاده از پشت محوطه نشان از بازی هجومی آنها بود اما دقیقه 22 اخراج اشتباه ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس موجب شد بازی دچار افت نسبی در حملات دو تیم شود. پرسپولیس بعد از کارت قرمز دروازه‌بانش مسلمان که پشت سر تک مهاجمش بود را بیرون کشید و توپ را درمیانه میدان کنترل می‌کرد تا بازی را مثل دروازه‌بانش از دست ندهد. ذوب‌آهن نیز قصد داشت بیشتر از سمت راست دفاع پرسپولیس که رضاییان در آن حضور ندارد نفوذهایی انجام دهد و به گل برسد که در این تاکتیک ناکام بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسد.



دقایق حساس:

دقیقه 6: ارسال دقیق رجب‌زاده روی سر رضایی فرود آمد اما این ضربه این بازیکن خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد.
دقیقه 14: اولین حمله جدی پرسپولیس را عالیشاه ترتیب داد. او بعد از اینکه پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد بعد از دریبل مدافع پیش رو شوت‌زنی کرد اما توپ او با بی دقتی از سمت چپ دروازه مظاهری به اوت رفت.
دقیقه 19: توپ برگشتی مدافعان ذوب آهن پشت محوطه روی پای احمدزاده جفت و جور شد اما شوت او در آغوش مظاهری قرار گرفت.
دقیقه 19: شوت محکم و فنی پای راست پهلوان با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه صادقی عبور کرد.
دقیقه 21: فرار کاوه رضایی پشت مدافعان پرسپولیس او را در موقعیت تک به تک با صادقی قرار داد که او قصد داشت با چیپ دروازه گلر پرسپولیس که از هجده قدم بیرون آمده بود باز کند اما توپ به سینه صادقی که در غیاب مکانی دروازه‌بان پرسپولیس بود برخورد کرد اما داور تشخیص داد او با دست توپ را متوقف کرده و او را اخراج کرد تا پرسپولیس خیلی زود 10 نفره شود.
دقیقه 50: ضربه آزاد رجب‌زاده از سمت راست زمین را قبل از رسیدن به تیر یک دروازه حدادی‌فر با ضربه سر زد که توپ او راهی اوت شد.
دقیقه 52: ارسال نوراللهی از کرنر به محوطه شش قدم ذوب آهن از مقابل بازیکنان پرسپولیس عبور کرد و در شرایط غیر متعادل به بنگر رسید تا این فرصت خوب برای شاگردان برانکو از دست برود.
دقیقه 58: شوت روی پای چپ بنگر بعد از ریباند توپ از مدافعان ذوب با فاصله کمی از بالای دروازه مظاهری راهی اوت شد تا جدی‌ترین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم رقم بخورد.
دقیقه 58: سانتر عالیشاه قبل از اینکه مقابل دروازه ذوب‌آهن به علیپور برسد را هادی محمدی دفع کرد.
64: حرکت عمقی تبریزی او را در موقعیتی عالی مقابل دروازه پرسپولیس قرار داد اما تکل نجات بخش انصاری یک گل را برای پرسپولیس خرید.
65: مهدی رجب‌زاده در برخورد با فرشاد احمدزاده روی زمین افتاد که به عقیده طرفداران ذوب‌آهن این یک پنالتی مسلم برای این تیم بود.
67 و 68: قاسم حدادی فر با دو شوت محکم از راه دور دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.
69: بدشانسی های پرسپولیس ادامه یافت و این بار با مصدومیت فرشاد احمدزاده برانکو لوکا ماریچ مدافع کروات را جانشین او کرد تا وحید حیدریه به خط حمله برود.
70: سانتر خطرناک ارسالی از جناح چپ توسط پهلوان با ضربه سر مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت.
دقیقه 78: پهلوان بعد از پاس حدادی‌فر از سمت چپ محوطه پرسپولیس سانتر زمینی ارسال کرد اما دخالت کاوه رضایی در دهانه دروازه بی‌تاثیر بود تا توپ با فاصله زیادی به اوت برود.
دقیقه 79: بهترین فرصت بازی را عالیشاه از دست داد. او که در موقعیتی تک به تک با مظاهری قرار داشت با بی‌دقتی توپ را به سینه دروازه‌بان ذوب آهن زد.
دقیقه 79: کامیابی‌نیا قصد داشت با ضربه چیپ از فاصله 30 متری دروازه مظاهری که جلو آمده بود را باز کند اما توپ او به تیر افقی دروازه ذوب آهن برخورد کرد.
دقیقه 84: سانتر رجب‌زاده را حسینی با ضربه سر زد اما قدیمی‌پور در اولین واکنش جدی‌اش با کف دست چپ توپ را به کرنر فرستاد.
85: خطای مسلم بنگر روی تبریزی پشت محوطه جریمه به چشم جهانبازی نیامد.
86: ضربه کاشته کاوه رضایی با فاصله زیاد از روی دروازه پرسپولیس به اوت رفت.
87: تیکی تاکای ذوبی‌ها از جناح چپ موقعیت را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که ضربه آرام رجب‌زاده را قدیمی‌پور مهار کرد.


در حاشیه:

*هادی نوروزی، بازیکن فقید پرسپولیس به شدت از سمت هواداران این تیم قبل از شروع بازی تشویق شد.
*پرسپولیسی ها به ایمان صادقی که در این دیدار بجای سوشا مکانی که محروم است درون دروازه می ایستد با تشویق های خود روحیه دادند.
* مسلمان که پیش از فصل در لیست مازاد گل‌محمدی قرار گرفت و به پرسپولیس آمد قبل از آغاز مسابقه به سمت این مربی نرفت.
*محسن بنگر، ایمان صادقی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی در ابتدای بازی به سراغ سرمربی ذوب آهن رفتند و ضمن خوش و بش با او، برای حضور در این بازی رخصت گرفتند و مراسمات مرسوم در فوتبال ایران را به جا آوردند.
*سرمربی ذوب آهن با استقبال شدید هواداران پرسپولیس وارد زمین شد.
* تکل خشنی که مسلمان دقیقه 10 روی اسماعیلی‌فر انجام داد با کارت زرد داور و اعتراض تماشاگران ذوب برای او همراه بود.
*وحید حیدریه که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته بعد از مدت ها در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته آن هم به عنوان مدافع راست.
* مسئولان باشگاه ذوب آهن از برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری و محمود خوردبین تقدیر کردند.
* تماشاگران پرسپولیس جهانبازی داور مسابقه را پولکی خطاب کردند.
* دقیقه 24 هواداران ذوب‌آهن و پرسپولیس هادی نوروزی کاپیتان فقید قرمزها را تشویق کردند.
* جهانبازی سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این بازی منظور کرد در حالی که بیش از پنج دقیقه روی اخراج صادقی دروازه‌بان پرسپولیس سپری شده بود.
*امید عالیشاه که با پاس عالی علیپور با رشید مظاهری تک به تک شده بود، با ضربه ای بی دقت توپ را به سینه رشید مظاهری کوبید تا پرسپولیس مثل بازی های قبل از گلزنی محروم بماند. متعاقب این صحنه شوت عالی کمال کامیابی‌نیا روی تیر دروازه ذوب‌آهن نشست تا ورزشگاه فولادشهر در لحظه به اوج هیجان برسند.

صحنه جنجالی پرسپولیس ـ ذوب آهن (عکس) 

این صحنه ای است که بعدها بارها و بارها درباره آن صحبت خواهد شد.

تصمیم داور بازی ذوب آهن ـ پرسپولیس در اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس اشتباهی بود که کلیت مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد. همانطور که در این عکس مشاهده می کنید، صادقی که برای دفع ضدحمله ذوب آهن جلوکشیده بود، برای مهار چیپ کاوه رضایی هیچ خطایی مرتکب نشده و با سینه این توپ را دفع کرده است.








انصاری ناجی پرسپولیس شد (عکس) 


محمد انصاری در دقیقه 65 دیدار برابر ذوب با تکلی دیدنی مانع گلزنی مهاجم این تیم شد.


مدافع چپ پرسپولیس در صحنه ای که مرتضی تبریزی با دروازه بان سرخپوش تک به تک شده بود با تکلی دیدنی مانع از گلزنی او شد تا در نهایت این خطر جدی از روی دروازه شان دور شود.



ناکامی گلزن دربی در فولادشهر (عکس) 


جری بنگستون که با گل خود در دربی موفق شد برانکو و پرسپولیس را از شکست نجات دهد توفیقی برابر ذوب به دست نیاورد.


مهاجم هندوراسی پرسپولیس در طول 5 روز گذشته تیتر اول تمام رسانه ها و فضاهای مجازی بود. او البته در دیدار برابر ذوب نیز با توجه به محرومیت طارمی امید اول این تیم برای گلزنی بود که البته در 58 دقیقه ای که در زمین حضور داشت ناکام ماند.




برانکو ایوانکوویچ با توجه به ده نفره شدن تیمش در نهایت تصمیم گرفت از مهره ای سرعتی به جای بنگستون باتجربه استفاده کند تا در ضدحملات به هدف خود برسد.


باز هم سر پرسپولیس را بریدند 


ایمان صادقی در تصمیمی عجیب از سوی داور بازی اخراج شد تا شرایط برای ادامه کار برای برانکو سخت شود.



به گزارش "ورزش 3"، در دقیقه 23 دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در فولادشهر علی میرزابیگی در تصمیمی عجیب خروج ایمان صادقی و دفع توپ او با سینه را خطای پشت محوطه جریمه اعلام کرد تا یداله جهانبازی با کارت قرمز خود دروازه بان پرسپولیس را اخراج کند.

این در حالی بود که کاملا مشخص بود ایمان صادقی بعد از خروج از دروازه و پشت محوطه جریمه توپ را با سینه اش دفع کرده است و داور این بازی به اشتباه تصمیم به ده نفره کردن پرسپولیس کرد.

بعد از این اتفاق بازی با دقایقی وقفه مواجه شد و کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس به شدت به این تصمیم جهانبازی و کمک او اعتراض کردند.


گزارشگر اصفهانی و تفسیر عجیب اخراج صادقی 


گزارشگر اصفهانی بازی ذوب آهن ـ پرسپولیس پس از دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی ایمان صادقی تصمیم داور را در اخراج گلر قرمزپوشان درست ارزیابی کرد.



این در شرایطی بود که با پخش صحنه آهسته بازی مشخص شد توپ به سینه صادقی برخورد کرده و تصمیم جهانبازی غلط بوده است. در این لحظه گزارشگر بازی به جای پذیرش اشتباه حرفش را اینطور تغییر داد که: باید در انتظار نظر کارشناسان داوری درباره این صحنه باشیم.


ایمان صادقی مرد بدشانس فولادشهر 


ایمان صادقی دروازه بان دوم پرسپولیس و ذخیره و سوشا مکانی در دقیقه 23 دیدار حساس مقابل ذوب آهن با اشتباه یدالله جهانبازی داور بازی از زمین اخراج شد.



ترکیب پرسپولیس برابر ذوب مشخص شد 


برانکو ایوانکوویچ با توجه به مصدومیت و محرومیت برخی از شاگردانش برابر ذوب 11 مرد نهایی اش در فولادشهر را انتخاب کرد.


برانکو به جای سوشا مکانی محروم به ایمان صادقی اعتماد کرده است و امیدوار است شماره 88 تیمش با اعتمادبنفسی که به دست آورده مهره ای قابل اتکا برابر ذوب لقب گیرد.


در خط دفاعی نیز رامین رضاییان مصدوم است تا برانکو ترکیب 4نفره دفاعی اش را نیز با تغییر مواجه کند و از محمد انصاری، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و البته وحید حیدریه سود ببرد.

کمال کامیابی نیا در کنار احمد نوراللهی در خط هافبک تدافعی قرار خواهند گرفت تا جدالی سخت با قاسم حدادی فر و ایمان صادقی شکل دهند.

فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان نیز وطیفه طراحی حملات مشکی پوشان را در فولادشهر برعهده دارند و برانکو در نهایت امیدوار است امید عالیشاه گل نزنی اش در دربی را در کنار جری بنگستون در این دیدار جبران کند و رشید مظاهری را تسلیم کنند.