بیوگرافی و عکسهای آتلیه ای سمانه پاکدل , جدید ترین عکسهای سمانه پاکدل+بیوگرافی , آیا سمانه پاکدل ازدواج کرده , تاریخ تولد و عکسهای سمانه پاکدل , عکسهای سمانه پاکدل بازیگر سریال دست بالای دست , عکسهای بازیگر زن سریال دست بالای دست , عکسهای سمانه پاکدل بازیگر سریال پنجره , عکسهای سمانه پاکدل بازیگر سریال دلنوازان , عکسهای متفاوت از سمانه پاکدل به همراه بیوگرافی , عکس شخصی سمانه پاکدل با شهرزاد کمال زاده , عکس شخصی سمانه پاکدل با نیلوفر خوش خلق , فیلم شناسی و عکسهای سمانه پاکدل عکس های بی حجاب سمانه پاکدل،عکس های لورفته سمانه پاکدل،عس های کم حجاب از سمانه پاکدل،عکس های بی حجاب از سمانه پاکدل،عکس های بی حجابی سمانه پاکدل


سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر است
 

او در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرک تر از خود دارد، عاشق بازیگری است و کارش را با تئاتر و از ۱۷ سالگی شروع کرد در سن ۲۰ سالگی اولین بار با سریال “دلنوازان” شناخته شد، سپس در سریال معراجی ها توانایی هایش رو به رخ کشید


سمانه پاکدل

مسعود رسام
 

به گفته ی خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است
 
علاقه به خوانندگی
 
 برای دل خودم دوست دارم یک چیزهایی را در زندگیم تکمیل کنم و از بچگی علاقه داشتم



سمانه پاکدل و شهرزاد کمال زاده


 زبان انگلیسی – ورزش
 

زبان می‌خونم البته از سال گذشته شروع کردم جا داره اینو بگم که فردا نگن می‌خواد از ایران برود (خنده) فقط بنویسید برای دل خودم این کار را انجام می‌ دهم البته یکسالی هم ورزش حرف ه‌ای می‌ کنم

 
دوستی صمیمی با سحر قریشی
 

رابطه من و سحر حین ساخت سریال دلنوازان شکل گرفت، نه بعد از سریال هر روز با هم درد و دل می کردی سرویس هایمان یکی بود و … اگر من و سحر فکر و درکی که امروز داریم را آن زمان داشتیم، شرایط به کلی تغییر می کرد. روزی که ما برای این سریال انتخاب شده بودیم فقط ۲۰ سال مان بود و هیچ درکی از شهرت و بازیگری نداشتیم

سمانه پاکدل

اگر ما را قبول ندارید بگوید
 

برای یک عکس در اینستاگرام سریعا به ما زنگ می زنند که عکس را بردارید و ما برای جوابگویی احضار می شویم! پس چرا وقتی که بیکار هستیم کسی به ما زنگ نمی زند؟
 

حرف من این است که چرا تلویزیونی که مثل خانه ما می ماند. ما را بلاتکلیف نگه داشته است؟ اگر ما را نمی خواهد یا الان دیگر ما را قبول ندارد بگوید تا ما برای زندگی مان برنامه ریزی داشته باشیم


سمانه پاکدل

الگوی بازیگری
 

من علاقه‌ ی زیادی به پیشکسوتان دارم به نظرم افرادی مثل محمد علی کشاورز، عزت الله انتظامی، فریماه فرجامی و نصرالله رادش از جمله کسانی هستند که سینما و تئاتر ایران مدیونشان است
 
ازدواج
 

سمانه پاکدل مجرد و ازدواج نکرده است



سمانه پاکدل و نیلوفر خوش خلق


سریال های تلویزیونی

 

● دیگری (۶ قسمت) (۱۳۹۳)
● پنجره (مجموعه تلویزیونی)
● معراجی‌ ها (۱۳۹۲)
● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
● دلنوازان (۱۳۸۸)
● دست بالای دست (۱۳۹۱)
● بچه‌ های نسبتاً بد (۱۳۹۲)

 
فیلم های سینمایی

 

● سال‌ های انتظار (۱۳۹۳ اشکان شاپوری)
● معراجی‌ ها (۱۳۹۲ مسعود ده‌نمکی)
● یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹ تهیمنه میلانی)
● جابجا (۱۳۹۲ علی توکل نیا)
● مردی روی ماه (۱۳۹۴-اشکان شاپوری)


سمانه پاکدل