حاشیه های خندوانه قسمت آخر|حاشیه های برنامه خندوانه|قسمت آخر خندوانه|دانلود خندوانه قسمت آخر

http://bayanbox.ir/view/6997918112267546089/2015-10-13-204724.jpg

http://bayanbox.ir/view/7767435816632746456/2015-10-13-170829.jpg

http://bayanbox.ir/view/5199593063020806173/kh21-mehr.jpg


دانلود فایلویرایش استند آپ کمدی مهران غفوریان در فینال خندوانه 21 مهر 94

دانلود فایلویرایش استند آپ کمدی امیر مهدی ژوله در فینال مسابقه خنداننده برتر 21 مهر 94

دانلود فایلویرایش حاشیه های قسمت آخر برنامه خندوانه



خبر 1 : زمان مسابقه فینال خنداننده برتر امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان


سورپرایز خندوانه در آخرین قسمت|زمان پخش مسابقه ژوله و غفوریان مشخص شد


مسابقه و رقابت امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان، دوشنبه 20 مهر فیلمبرداری شد و قرار است این مسابقه سه‌ شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود.

این برنامه آخرین قسمت سری دوم برنامه «خندوانه» است که در آن فینال مسابقه خنداننده برتر پخش می‌شود.


به گفته علی شهیدیان مدیر روابط عمومی برنامه «خندوانه»، قسمت آخر این برنامه یک سورپرایز برای بینندگان خواهد داشت تا آن‌ها با خاطره‌ای خوش از سری دوم برنامه «خندوانه» خداحافظی کنند.


خبر 2 : نتیجه نهایی و برنده مسابقه امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان


طبق آخرین اخبار رسیده، مسابقه فینال نظرسنجی نخواهد داشت ...


فیلم 1 : دانلود استند آپ کمدی مسابقه امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان


دانلود استند آپ کمدی امیر مهدی ژوله در فینال مسابقه خنداننده برتر - دانلود


دانلود استند آپ کمدی مهران غفوریان در فینال مسابقه خنداننده برتر - دانلود


خبر 3 : فینال خنداننده‌ی برتر با حضور هر 16 کمدین|برنامه فینال نظرسنجی ندارد

امشب فینال برنامه خندوانه با حضور و بازی 16 کمدین قسمت‌های قبلی برگزار می‌شود.

دکتر حسین کرمی، رئیس شبکه نسیم گفت: در شب پایانی (یعنی امشب) فینالی خاص با حضور هر 16 کمدین قسمت‌های قبل برگزار می‌شود و جناب‌خان هم یک اجرای ویژه و به عبارتی نمک برنامه را خواهد داشت. برنامه پایانی نظرسنجی نخواهد داشت و در پایان هم به هنرمندان برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

کرمی افزود: به نظر من ملاک موفقیت یک برنامه تلویزیونی آن است که اهدافی که از پیش برای برنامه تعریف و تبیین شده به‌درستی و کامل حاصل شود. همچنین سطح رضایتمندی و همراهی مخاطبان و میزان همراهی آنان با برنامه از ملاک‌های مهم یک برنامه است که بی‌شک خندوانه توانست با تلاش عوامل برنامه، شخص رامبد جوان و عنایت مجموعه مدیریتی سازمان به‌عنوان یک برنامه موفق مطرح شود.

وی یادآورشد: براساس آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، برنامه خندوانه پربیننده‌ترین و موفق‌ترین تولید رسانه ملی در سال‌های گذشته بوده است اما برای من آمارهای درصدی این برنامه مهم نیست؛ زیرا برای من مهم رضایتمندی مردم و بالابردن سطح امیدبخشی و شادی جامعه است.

خبر 4 : تکذیب حضور بنیامین و همسرش در قسمت آخر خندوانه


حضور تقریبا قطعی بنیامین در برنامه قسمت آخر خندوانه در خبر 5


واکنش بنیامین به خبر ازدواج و حضورش به همراه همسر در «خندوانه»/ مرگ بر شایعه


بنیامین بهادری به خبر ازدوجش با بهاره افشاری و حضورش به همراه این بازیگر در برنامه‌ی «خندوانه» واکنش نشان داد.


ساعتی پیش خبری مبنی بر حضور بنیامین بهادری همراه با بهاره افشاری در برنامه خندوانه منتشر شد. بنیامین که چندی پیش ازدواجش با بهاره افشاری را تکذیب کرده بود، به این خبر واکنش نشان داد و مجددا آن را تکذیب کرد.


او در اینستاگرام خطاب به خبرگزاری تسنیم که بار اول این خبر را منتشر کرده است نوشت: «آقاى تسنیم (!) شما دیگه چرا  مگه تو هم از این سایت هاى زردى ؟


ما فکر مى کردیم شما یه فرقى با بقیه می‌کنى (حداقل در مورد صحت اخبارى که منتشر مى کنى!!)


حالا خودت بگو این دروغ آیا انسانیه یا دینی؟


#مرگ#بر#شایعه#


بنیامین بهادری


خبر 5 : مدیر برنامه‌ بنیامین بهادری: شکایت می‌کنیم + حضور بنیامین در قسمت آخر



مدیر برنامه های بنیامین بهادری با تکذیب ازدواج این خواننده با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، از پیگیری قضایی برای رسیدگی به این شایعه خبر داد.


سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتقاد از رویه برخی از رسانه های مکتوب و مجازی طی روزهای اخیر که شایعاتی درباره زندگی شخصی  خواننده موسیقی پاپ کشورمان ایجاد کرده‌اند، توضیح داد: به طور حتم هرگونه اتفاق و یا جریانی که مرتبط با فعالیت ها و زندگی شخصی بنیامین بهادری باشد از طریق رسانه های رسمی با ذکر منبع اطلاع دهنده خبر به سمع و نظر عموم مردم خواهد رسید و من بسیار متاسفم که طی روزهای اخیر که گروه ما برای تور کنسرت های آمریکا در این کشور حضور داشت، شایعه های نادرستی در برخی از رسانه ها منتشر شد که به هیچ عنوان زیبنده مردم کشور ما نیست.


وی ادامه داد: بنده ضمن تکذیب خبر ازدواج بنیامین بهادری با خانم بهاره افشاری تاکید می کنم که در صورت هرگونه انتشار خبر و یا مطلبی پیرامون این موضوع به طور قطع این حق را برای خود قائل خواهیم بود که پیگیری های قضایی را نسبت به کسانی که مرتکب پخش اخبار نادرست و کذب می کنند، انجام دهیم. این باعث تاسف است که بسیاری از افراد و بدخواهان با ورود به زندگی شخصی هنرمندان این چنین آنها را وارد حاشیه می کنند.

مدیر برنامه های بنیامین بهادری در پایان و درباره حضور بنیامین بهادری در برنامه امشب ۲۱ مهر ماه «خندوانه» بیان کرد: این خواننده به دعوت برنامه «خندوانه»در ضبط تلویزیونی مجموعه حضور پیدا کرد، ولی در برخی از خبرها منتشر شده بود که وی به همراه بهاره افشاری برای اولین بار در برنامه «خندوانه» حضور خواهد یافت که من از همین جا این موضوع را رسماً تکذیب می کنم و باز هم تکرار می کنم که در صورت هرگونه انتشار اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، پیگیری های قضایی را انجام خواهیم داد. البته تا اینجای کار نسبت به فضایی که منجر به ایجاد بسیاری از حاشیه ها شده نیز اقدامات قضایی را انجام خواهیم داد که از این پس کسی به این راحتی ها نتواند با آبرو و حیثیت حرفه ای افراد بازی کند.

زمان مسابقه امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان / برنده فینال خنداننده ...
libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-مسابقه-امیر-مهدی-...
Translate this page
4 hours ago - زمان مسابقه فینال خنداننده برتر امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان. با توجه به اینکه پنج شنبه (23 مهر 94)، اول محرمه، قاعدتا امشب مسابقه استند آپ کمدی ...
زمان مسابقه استند اپ بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان
manman2.rozblog.com/.../stand-up-match-between-a...
Translate this page
4 days ago - زمان مسابقه خنداننده برتر بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان مسابقه رضویان و ژوله کی پخش می شود زمان دقیق مسابقه استند اپ بین امیر مهدی ژوله و ...
سوپرایزخندوانه برای مخاطبانش در آخرین قسمت / زمان ... - قطره
www.ghatreh.com/.../سوپرایزخندوانه-برای-مخاطبانش...
Translate this page
2 hours ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبه از شبکه نسیم روی Ø.
سوپرایزخندوانه برای مخاطبانش در آخرین قسمت / زمان پخش مسابقه
khabarche.ir/.../سوپرایزخندوانه-برای-مخاطبانش-در-آخ...
Translate this page
19 mins ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود. منبع خبر آنلاین ...
سوپرایزخندوانه برای مخاطبانش در آخرین قسمت / زمان پخش ...
khabaronline.ir/detail/467365
Translate this page
2 hours ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود.
یوز - آخرین مطالب کلیپ استند اپ کمدی امیر مهدی ژوله
www.yooz.ir/blogs/?...کلیپ%20استند%20اپ%20کم...
Translate this page
نمودار رشد پدیده کلیپ استند اپ کمدی امیر مهدی ژوله در گذر زمان. دانلود استند اپ ... دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان. برنامه خندوانه با ...
ژوله اولین فینالیست مسابقه خنداننده برتر شد / نفر دوم فینال ...
31nama.com/.../ژوله-اولین-فینالیست-مسابقه-خندان...
Translate this page
Oct 5, 2015 - نهایتاً با پایان زمان ارسال آرای مردم، امیرمهدی ژوله توانست با اختلاف 920 ... غفوریان که از همان مرحله اول انگیزه لازم برای شرکت در این مسابقه را که ما هم ...
دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان
tehrannews.blog.ir/.../دانلود-فینال-مسابقه-خندوانه-با-...
Translate this page
دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان ... زمان پخش: هر شب در ساعت ۲۳:۰۰ بازپخش : اولین تکرار ساعت ۳ شب، دومین تکرار ساعت ۷ صبح،.
زمان پخش استند آپ خندوانه فینال امیر ژوله و مهران غفوریان
www.marzema.com/زمان-پخش-استند-آپ-خندوانه-فینا...
Translate this page
زمان پخش استند آپ خندوانه فینال امیر ژوله و مهران غفوریان,خنداننده برتر فینال امیر ژوله و مهران غفوریان کی پخش میشه,زمان پخش مسابقه فینال استند آپ کمدی. ... با 1 میلیون و 406 هزار و 896 پیروز و رقیب امیر مهدی ژوله در فینال استندآپ کمدی شد.
دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان
jezghel.com/download/.../part-157-of-khandevaneh-9...
Translate this page
دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان. 243 views; مهر ۲۰ام, ۱۳۹۴; دانلود ... زمان پخش: هر شب در ساعت ۲۳:۰۰ بازپخش : اولین تکرار ساعت ۳ شب، ...
چهره ها/ «مهران غفوریان» رقیب «امیر مهدی ژوله» در فینال مسابقه ...
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid...
Translate this page
23 hours ago - آخرین خبر/ مهران غفوریان رقیب امیر مهدی ژوله در فینال مسابقه «خنداننده برتر» شد. در مرحله نیم نهایی مسابقه «خنداننده برتر» مهران غفوریان یک ...
ژوله اولین فینالیست مسابقه خنداننده برتر
khandanande.ir/فینالیست-مسابقه-خنداننده-برتر/
Translate this page
Oct 4, 2015 - براساس آمار نهایی وب سایت 780 امیر مهدی ژوله با کسب 1670559 رای توانست علی مسعودی را پشت سر بگزارد. ... زمان مسابقه ۴۸ ساعت بعد از بازشدن سامانه بود. پاسخ. jj. مهر ۱۳, ۱۳۹۴ .... چه فرقی میکنه مسعودی برنده بشه یا ژوله یا غفوریان یا هرکس دیگه ای ...... خنداننده برتر مرحله سوم گروه دوم: جواد رضویان و مهران غفوریان.
مهران غفوریان فینالیست خندوانه شد - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگی
Translate this page
15 hours ago - آمار آخرین نتایج مسابقه استند آپ کمدی مهران غفوریان و جواد رضویان ... مهران غفوریان فینالیست و رقیب امیر مهدی ژوله در فینال استندآپ کمدی شد.
زمان مسابقه استند اپ بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان - دانلود ...
lfc94.rzb.ir/Forum/Post/1852
Translate this page
11 hours ago - ۳ روز پیش - زمان مسابقه خنداننده برتر بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان مسابقه رضویان و ژوله کی پخش می شود زمان دقیق مسابقه استند اپ بین امیر ...
نتایج آرا و برنده مسابقه امیرمهدی ژوله با علی مسعودی در خنداننده ...
www.biacafe.ir › اخبار
Translate this page
Oct 3, 2015 - امیرمهدی ژوله با شکست علی مسعودی به فینال خنداننده برتر رفت. امتیاز 4.15 ( 165 رای ) ... نتایج آرا و برنده مسابقه مهران غفوریان با جواد رضویان در خنداننده برتر خندوانه ... زمان و تاریخ تشییع جنازه سردار حسین همدانی در تهران و همدان ...
آخرین نتایج و حواشی مسابقه خنداننده برتر خندوانه 94 - جدید
www.campin.ir/khandanandeh-bartar-in-khandevaneh...
Translate this page
Sep 22, 2015 - رامبد جوان در آغاز مرحله دوم گفت که زمان رای دادن به کمدین در این مرحله تنها سه روز است و .... مسعود ده‌نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد. ... نتیجه رای گیری بین مهران غفوریان و سجاد افشاریان ...
دانلود نیمه نهایی استند آپ کمدی علی مسعودی و امیرمهدی ژوله
mixfun.ir/standup-comedy-ali-masoudi-amir-jule/
Translate this page
Oct 2, 2015 - مرحله سوم مسابقه خنداننده برتر با حضور امیرمهدی ژوله و علی مسعودی. دانلود مسابقه نیمه نهایی ... زمان پخش: جمعه ۱۰ مهر ۹۴. شب اول از مرحله سوم ... برنده: امیرمهدی ژوله. دانلود استند آپ کمدی مهران غفوریان و سجاد افشاریان | برنده: مهران غفوریان.
نظرسنجی مسابقه خنداننده برتر - خندوانه
khndvanh.ir/نظرسنجی-مسابقه-خنداننده-برتر/
Translate this page
Sep 6, 2015 - فکر می کنم بین جواد رضویان ، امین حیاییو مهران غفوریان یکی برنده بشه . ..... الحق و الانصاف فقط امیر مهدی ژوله و غفوریان لایق فینالیست شدن ...
90tv.ir :: خندوانه: اجرای امیرمهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر
90tv.ir/.../خندوانه-اجرای-امیرمهدی-ژوله-در-مسابقه-خندان...
Translate this page
با عرض سلام آقای ژوله همه اجراهاتون عالی و بی نقص بود خیلی لذت بردیم خدا اجرتون بده.. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و سر بلند باشین و انشا..بقیه اجراهاتونم ...
جام جم سیما | لحظات نفسگیر یک مسابقه
sima.jamejamonline.ir/.../2120577587546006999
Translate this page
7 days ago - جواد رضویان و غفوریان بازیگران در حاشیه هستند و امیر مهدی ژوله ... ژوله با مسعودی وارد مسابقه شد و مهران غفوریان هم با سجاد افشاریان همگروه شد.
نتایج رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله در خندوانه - آریا پیکس
www.ariapix.net/.../نتایج-امین-حیایی-ژوله-خندوانه.ht...
Translate this page
گریه و اشک های مهران غفوریان در خندوانه به یاد پدرش + دانلود ویدیو. ۱۸ مهر ۱۳۹۴. ازدواج مجدد آزاده ... امین حیایی و امیرمهدی ژوله در خندوانه + نتایج مسابقه. در آخرین جمعه تابستان ۹۴ .... در کمترین زمان ممکن بیشترین لبخند رو به لب مردم آوردن آقای ژوله به همه ی ...
تعداد رای مهران غفوریان و سجاد افشاریان در مسابقه خنداننده ...
deltangy.net/.../تعداد-رای-مهران-غفوریان-و-سجاد-افشار...
Translate this page
Sep 24, 2015 - زمان پایان رای گیری بین ژوله و حیایی در خندوانه دلتنگی2 روز پیش نتیجه مسابقه خنداننده برتر برنامه خندوانه امین حیایی امیر مهدی ژوله تا2 روز ...
تعداد رای علی مسعودی امیر مهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر ...
download-series.ir/.../تعداد-رای-علی-مسعودی-امیر-مهدی...
Translate this page
Oct 3, 2015 - نتیجه مسابقه خنداننده برتر برنامه خندوانه امیر مهدی ژوله علی مسعودی تا این لحظه .... تعداد آنلاین آرای خنداننده برتر “مهران غفوریان” و “سجاد افشاریان”.
دانلود خندوانه و مسابقه فینال امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان
www.irmoviedl.ir/.../دانلود+خندوانه+و+مسابقه+فینال...
Translate this page
دانلود خندوانه و مسابقه فینال امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان ... دانلود قسمت 153 خندوانه 17 مهر 94 مسابقه جواد رضویان و مهران غفوریان ... زمان پخش : ساعت ۲۳:۰۰ هر شب
خندوانه با مسابقه بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان + دانلود ...
jadide.ir › دنیای دانلود
Translate this page
10 hours ago - جناب خان, دانلود خندوانه 20 مهر 94, دانلود مسابقه کمدین خندوانه, دانلود فینال مسابقه خندوانه خندوانه قصد دارد تا فرهنگ شوخى کردن رو بررسى کند و شکل ...
ویدیوهای اجرای کمدین ها در مسابقه خنداننده برتر (استنداپ کمدی ...
www.salamcinama.ir/.../ویدیوهای-اجرای-کمدین-ها-در-مس...
Translate this page
Aug 29, 2015 - ویدیوهای جواد رضویان و مهران غفوریان در مرحله نیمه نهایی خنداننده برتر خندوانه ... ویدیوهای اجرای امیر مهدی ژوله و امین حیایی در مرحله دوم مسابقه خنداننده ...
امیر مهدی ژوله ، نویسنده سریال های مهران مدیری از زندگی با ...
www.persianv.com/honar/301613.php
Translate this page
Aug 13, 2015 - امیر مهدی ژوله طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره ..... زمان انتشار آلبوم جدید ادل مشخص شد + عکس ...
برچسب ها - امیرمهدی ژوله - پارسینه
www.parsine.com/fa/tag/1/امیرمهدی%20ژوله
Translate this page
مسابقه بین امیرمهدی ژوله و امین حیایی شرکت می کنند... و دست بر قضا ... دلیل عدم حضور مهران مدیری و رضا عطاران در خندوانه چه بود؟/روزی که ... ساعت پایان زمان رای گیری مسابقه ژوله، حیایی. مهلت رای دادن به ... عکس:مهران غفوریان با گریم زنانه. تصویری از ...
سوپرایزخندوانه برای مخاطبانش در آخرین قسمت / زمان پخش ...
tasna.ir/.../سوپرایزخندوانه-برای-مخاطبانش-در-آخرین-...
Translate this page
فرهنگ > تلویزیون - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود.
برچسب ها - امیر مهدی ژوله - فرارو
fararu.com/fa/tag/1/امیر%20مهدی%20ژوله
Translate this page
امین حیایی برد امیرمهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر و... مامان با انتشار متنی ... دهقان رضا نیکخواه مهران غفوریان رضا یزدانی عارف لرستانی امیر... مهدی ژوله حمید برزگر ...
دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان
funbag.ir/.../دانلود-فینال-مسابقه-خندوانه-با-حضور-ام...
Translate this page
برنامه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و علی مسعودی, جناب خان, دانلود برنامه جناب خان, دانلود برنامه خندوانه, دانلود ... زمان دقیق واریز یارانه شهریور 94 ... برچسب ها : دانلود فینال مسابقه خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان,برنامه خندوانه با حضور امیر ...
سوپرایزخندوانه برای مخاطبانش در آخرین قسمت / زمان پخش ...
news.uploadday.com/.../سوپرایزخندوانه-برای-مخاطبا...
Translate this page
17 mins ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود. - سوپرایزخندوانه برای ...
سایت جماران - زمان پخش مسابقه ی ژوله و غفوریان مشخص شد
www.jamaran.ir/.../زمان_پخش_مسابقه%20ی_ژوله_و_غ...
Translate this page
20 mins ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب (دوشنبه 20 مهر) فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه‌شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود.
جستجو - آخرین اخبار درباره‌ی «امیرمهدی ژوله» - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/search?q=امیرمهدی+ژوله&l=1
Translate this page
2 days ago - امیر مهدی ژوله در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود و مهران مدیری در پشت صحنه سریال عطسه ... «خندوانه» ۲۳ مهرماه تمام می‌شود/ اعلام زمان برپایی مسابقه نهایی «خنداننده برتر» ... غفوریان و ژوله به فینال خنداننده برتر رسیدند.
مهران غفوریان برنده مسابقه با جواد رضویان شد و به فینال رفت ...
dgblog.ir › دانلود
Translate this page
10 hours ago - تعداد دقیق رای های جواد رضویان و مهران غفوریان و فینالیست برنامه ... راه یابی مهران غفوریان به فینال در مقابل امیر مهدی ژوله و تعداد ارا مسابقه خندوانه.
الف - مهران غفوریان در کنار کمدین‌هایی که ژوله آنها را حذف کرد
alef.ir/vdcew78xzjh87zi.b9bj.html?300121
Translate this page
6 days ago - مهران غفوریان بازیگر و یکی از کمدین‌های مسابقه استندآپ کمدی عکسی از خود و ... که در مرحله نیمه نهایی در رقابت با امیرمهدی ژوله از مسابقه حذف شدند.
ساعت پخش سریال در حاشیه تغییر کرد - نمناک
namnak.com/13299-ساعت-پخش-سریال-در-حاشیه-تغی...
Translate this page
پس از پخش نوروزی سریال در حاشیه ،این مجموعه به کارگردانی مهران مدیری با تغییر ساعت ... عوامل مجموعه در حاشیه عبارتند از: سرپرست نویسندگان: امیرمهدی ژوله، گروه ... امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان فینالیست مسابقه خنداننده برتر برنامه خندوانه شدند.
غفوریان رقیب ژوله در فینال «استند آپ کمدی» خندوانه شد
www.mizanonline.ir/.../غفوریان-رقیب-ژوله-در-فینا...
Translate this page
12 hours ago - آمار آخرین نتیجه مسابقه استندآپ کمدی مهران غفوریان و جواد رضویان مشخص ... و 406 هزار و 896 پیروز و رقیب امیر مهدی ژوله در فینال استندآپ کمدی شد.
مهران غفوریان در کنار کمدین‌هایی که ژوله آنها را حذف کرد
sedayiran.com/.../مهران-غفوریان-در-کنار-کمدین‌هایی-...
Translate this page
5 days ago - مهران غفوریان بازیگر و یکی از کمدین‌های مسابقه استندآپ کمدی عکسی از خود و دو کمدین حذف شده این مسابقه به اشتراک ... تاکنون امیرمهدی ژوله به عنوان فینالیست به مرحله نهایی صعود کرده است. ... "فاجعه منا مقدمه ظهور امام زمان(عج) است".
مهران غفوریان در کنار کمدین‌هایی که ژوله آنها را حذف کرد - وبگاه ...
qalamnews.com/.../مهران-غفوریان-در-کنار-کمدین‌هایی-...
Translate this page

5 days ago - مهران غفوریان بازیگر و یکی از کمدین‌های مسابقه استندآپ کمدی عکسی از ... تاکنون امیرمهدی ژوله به عنوان فینالیست به مرحله نهایی صعود کرده است. 0 ...

سا موزیک | مسابقه فینال خنداننده برتر چه روزی پخش می شود ...
saamusic.ir/.../مسابقه+فینال+خنداننده+برتر+چه+روز...
Translate this page

در هفته سوم مسابقه خنداننده برتر برنامه خندوانه چهار طناز ایران به رقابت با هم ... برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان این روزها مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرده است

آمار لحظه به لحظه نتایج مسابقه استند آپ کمدی مهران غفوریان و ...
pixlove.blog.ir/.../آمار-لحظه-به-لحظه-نتایج-مسابقه-اس...
Translate this page
1 day ago - نتایج و آرا رقابت جواد رضویان و مهران غفوریان در خندوانه نتیجه مسابقه خنداننده برتر ... ژوله اولین فینالیست مسابقه خنداننده برتر شد / نفر دوم . ..... زمان پخش "خندوانه"/زمان پخش مسابقه جواد رضویان و الیکا عبدالرزاقی · نتیجه مسابقه ...

زمان پخش مسابقه‌ ژوله و غفوریان - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
Translate this page
2 hours ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب (دوشنبه 20 مهر) فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه‌شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود.
زمان مسابقه امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان / برنده فینال خنداننده ...
libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-مسابقه-امیر-مهدی-...
Translate this page
19 hours ago - زمان مسابقه فینال خنداننده برتر امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان. با توجه به اینکه پنج شنبه (23 مهر 94)، اول محرمه، قاعدتا امشب مسابقه استند آپ کمدی ...
زمان مسابقه استند اپ بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان
manman2.rozblog.com/.../stand-up-match-between-a...
Translate this page
4 days ago - زمان مسابقه خنداننده برتر بین امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان مسابقه رضویان و ژوله کی پخش می شود زمان دقیق مسابقه استند اپ بین امیر مهدی ژوله و ...
زمان مسابقه امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان :: پیکس لاو | PixLove
https://pixlove.blog.ir/.../زمان%20مسابقه%20امیر%20م...
Translate this page
1 hour ago - ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «زمان مسابقه امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان» ثبت شده است - بروزترین پایگاه خبر و فیلم و عکس.
Images for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎Report images

    Image result for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎
    18 hours ago
    Image result for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎
    17 hours ago
    Image result for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎
    Image result for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎
    Image result for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎
    Image result for ‫زمان مسابقه غفوریان ژوله‬‎

More images for زمان مسابقه غفوریان ژوله
سوپرایزخندوانه برای مخاطبانش در آخرین قسمت / زمان پخش ...
namehnews.ir/.../سوپرایزخندوانه-برای-مخاطبانش-در-آ...
Translate this page
16 hours ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبه از شبکه نسیم روی آنتن برود.
ژوله اولین فینالیست مسابقه خنداننده برتر شد / نفر دوم فینال ...
31nama.com/.../ژوله-اولین-فینالیست-مسابقه-خندان...
Translate this page
Oct 5, 2015 - نهایتاً با پایان زمان ارسال آرای مردم، امیرمهدی ژوله توانست با اختلاف 920 ... غفوریان که از همان مرحله اول انگیزه لازم برای شرکت در این مسابقه را که ما هم ...
زمان پخش مسابقه‌ ژوله و غفوریان - پرشین وی
www.persianv.com/preview/309846.php
Translate this page
2 hours ago - خنداونه ، امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان ، رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان ، مسابقه امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان ف زمان پخش امیرمهدی ژوله و مهران ...
اعلام زمان پخش مسابقه ی ژوله و غفوریان | رقابت امیرمهدی ژوله
www.ghatreh.com/.../اعلام-زمان-پخش-مسابقه-ژوله-غف...
Translate this page
2 days ago - رقابت امیرمهدی ژوله و مهران غفوریان امشب (دوشنبه 20 مهر) فیلمبرداری شده و قرار است این مسابقه شامگاه سه شنبÙ.
غفوریان رقیب ژوله در فینال «استند آپ کمدی» خندوانه شد
www.mizanonline.ir/.../غفوریان-رقیب-ژوله-در-فینا...
Translate this page
1 day ago - خبرگزاری میزان - طبق آمار آخرین نتایج مسابقه استند آپ کمدی مهران غفوریان فینالیست این مسابقه شد.